Preguntes freqüents
Aquí trobaràs un recull de les preguntes més habituals a l'hora de participar a través del Decidim de l'Ajuntament de Palamós.
- Què és la plataforma Decidim Palamós?
- Com puc participar a Decidim Palamós?
- Com em puc registrar i crear el meu compte?
- Haig d'estar empadronat a Palamós per participar?
- Com verifico el meu compte?
- Necessito connexió a internet per participar?
- Intento votar i no puc
- M'he oblidat de la contrasenya o no em funciona. Què puc fer?
- Com puc canviar la meva adreça de correu-e, contrasenya o la meva informació bàsica?
- Dubtes, suggerències, incidències
- Què vol dir que és una plataforma basada en 'codi obert'?
Intento votar i no puc
Comprova les possibilitats següents:
- Has posat el DNI o document amb tots els caràcters junts, incloent-hi les lletres?
- Estàs segur/a que estàs empadronat/da al municipi de Palamós i tens més de 16 anys?
- Potser hi ha algun problema amb les teves dades en el registre d'empadronament. Consulta l’Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) i confirma que la teva informació del Padró és correcta.
Si tots els passos anteriors no solucionen el problema, pots enviar-nos un correu electrònic a participació.ciutadana@palamos.cat o venir als debats presencials de cada procés.